قصه همون دلی که........

شاعرانه عاشقانه اجتماعی درهم

قصه همون دلی که........

شاعرانه عاشقانه اجتماعی درهم

به من حق بده

به من حق بده

به همین سادگی نمی توانم بگویم دوستت دارم   

تو جنگلی هستی با شاخ وبرگ های بسیار  

کودکی که شب ها بی بهانه به خواب می رود 

تو هستی،  

دنیا باشد یا نباشد  

گاهی عصبانی می شوم از این همه اتوبوس 

 

که هیچ کدامشان به مقصد من نمی روند  

مبارزی هستم که حقیری حریفانم آزارم می دهد  

 

و به غرورم برمی خورد  

اگر ابرها نباریده آسمان را ترک می کنند  

به من حق بده  

چگونه می توانم بی خیال تو باشم  

هنگامی که بهارآمده با همه ی گلهایش  

واردی بهشت که این گونه پنجره هایش را گشوده است؟

جواد کلیدری

نظرات 2 + ارسال نظر
سالی شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:20 ب.ظ http://salijigmal.blogsky.com

سلام اکرم
میبینم که تازه اومدی
بهت تبریک میگم
پیشم بیا حتما
خوشحال میشم

جواد کلیدری جمعه 20 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:15 ق.ظ http://kelidary.blogfa.com/

سلام خانم پورمکافات
ممنونم از این که شعرمو تو وبلاگ زیباتون کار کردین. اما در دو سطر پایینی که به جای کلمه ی « بهار »، « پاییز »، به جای « گلهایش»، «برگهایش» و به جای «اردی بهشت»، که « آبان » آوردین در واقع به کار من و ذهنیتی که در این شعرداشتم، متاسفانه لطمه زده این. ای کاش این کلمه ها را عینا نقل می کردین. اگه الآن این کار رو بکنین، خیلی خوشحال تر میشم. به شرطی که ناراحت نشین و کلا پاکش نکنین ها!
شاد باشی. بازم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد