درباره من

"محمدعلي مهدي پور رابري" ، ا

اين اسم  طويل!به تنهايي شناسه اي  كافي براي من نبوده است لذا " نياز" را هم به اين اسم اضافه مي كنم تا اين شناسه طولاني طولاني تر شود !

 پس از طي تحصيلات ابتدايي ، راهنمايي و متوسطه ،در سال 1376 در دانشگاه صنعتي شريف در رشته متالورژي فارغ التحصيل شدم و اين به من عنوان دهن پر كن " مهندس" رو به ارمغان آورد! هم اكنون در صدد تحصيل در  فوق ليسانس رشته دهن پر كن تر MBA هستم  تا ارمغان اين يكي چه باشد!

خلاصه كنم، غرض از نوشتن اين وبلاگ  اينست كه اول  بنویسم نه از آن رو که نویسنده ام بلکه از این جهت که نوشتن بمن آرامش میدهد و من را بی واسطه با خودم روبرو میکند و دوم ارتباط با دوستان و همشهريامه ، يه تعدادشون وبلاگ دارن در مورد رابر مي نويسن و من هر روز كه مي خونم از استعداد شون از پشتكارشون و از اين حس " رابر دوستي شون "! بيشتر لذت مي برم و حسرت مي خورم  كه چرا از اين جواهرات گرانقيمت در ساخت تنديس اين شهر كمتر استفاده ميشه! 

بگذريم از اين ترانه هاي درد......!.

بهرحال اميدوارم  ايجاد اين وبلاگ فضايي رو ايجاد كنه در جهت ارتباط بيشتر، تضارب آرا و همفكري ، نه براي اهداف بلند پروازانه ! نه، برا اينكه شادي و آگاهي رو تو زندگي خودمون دوستامون همشهريهامون بيشتر كنيم همين هم كافيه به قول مادر ترزا:

"مهم انجام كارهاي بزرگ نيست. مهم انجام كارهاي كوچيكه ولي با عشقي بزرگ!"

براي همه همشهريهام و دوستان آرزوي موفقيت و سربلندي مي كنم. پاينده و برقرار باشيد.

 

گزارش تخلف
بعدی