قصه همون دلی که........

شاعرانه عاشقانه اجتماعی درهم

قصه همون دلی که........

شاعرانه عاشقانه اجتماعی درهم

ای دبستانی ترین احساس من

اولین روز دبستان بازگرد  

 

 

شادی آن روز هایم بازگرد   

 

 

بازگرد ای خاطرات کودکی  

 

 

بر سوار اسب های چوبکی  

  

 

خاطرات کودکی زیباترند   

 

 

یادگاران کهن مانده ترند  

 

  

درس های سال اول ساده بود 

 

  

آب را بابا به سارا داده بود 

 

 

مانده در گوشم صدایی چون تگرگ 

  

 

 خش خش جاروی مادر روی برگ  

  

 

همکلاسی های من یادم کنید  

 

 

باز هم در کوچه فریادم کنید   

 

 

کاش هرگز زنگ تفریحی نبود  

 

 

جمع بودن بود وتفریقی نبود  

 

  

ای دبستانی ترین احساس من  

  

  

بازگرد این مشق ها را خط بزن

نظرات 5 + ارسال نظر
Nina Ahmadi چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:27 ب.ظ http://100dollar.persianblog.ir

5.185185142624.30298829282آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا صادقی و مسعود با نام آسمون

محمودی راد پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:29 ب.ظ http://alimahmoudirad.blogfa.com

سلام
با چند شعر سه گانی از خودم بروزم و منتظر محبت شما

مریم پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ق.ظ

سلام اکرم جان با اجازه ات وبلاگت را لینک کردم

سمیه شاکری سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ق.ظ

سلام به روزم بیا

نازنین هدایت نژاد ... دختری از دیار س سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ب.ظ http://www.mahea3muni.blogfa.com

درود دوست من...ای دبستانی ترین احساس من.....بازگرد این مشقها را خط بزن....زیبا بود.. مرسی عزیزم.. مرسی.. خیلی لذت بردم.. با اجازت لینکت کردم...ب منم سر بزن.. اگه افتخار میدی با همین اسم منو لینک کن... منتظر حضور سبزتم.. یا حق...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد