قصه همون دلی که........

شاعرانه عاشقانه اجتماعی درهم

قصه همون دلی که........

شاعرانه عاشقانه اجتماعی درهم

تمام شاعران اهل دروغند

تمام شاعران اهل دروغند  

 

بجز آنها که از جنس فروغند (ومن به گواهی همه از جنس فروغم)  

 

من چه اشک ها ریختم اما نم اشکی بر چشمان شما ننشست.  

 

علت را دریافتم من غریبه هستم (ژان امروش)  

 

غمگینم ! هی از چشم هایم اشک می جوشد  وهی پلک می زنم که  

 

مثلن چشم هاین آب می زند یا می سوزد از درون سیر نزولی دارم صدای  

 

فروریختن دیوارهای غرورم را می شنوم حتمن که نبایدیکی از آن ماجراهای  

 

عجیب وغریب یا اتفاق های خاص رخ بدهد تا یک دختر نازک دل حساس  

 

وشاعر مثل من نگاهش را غم بگیرد ودیگر خبری از تیکه انداختن های 

 

 بامزه اش وپرحرفی های گاه و بیگاهش نباشد! برای من همین حال وروز  

 

الانم عین آسمان به زمین رسیدن است می فهمی؟

نظرات 5 + ارسال نظر
پارسایی یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:56 ب.ظ http://rabour.ir

خوب شد من شاعر نشدم!!1

ممنون.زیبا بود!

شوکا یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ب.ظ http://WWW.MOLAVISHOOKA.BLOGFA.COM

جدا از این ویروس گلایه ها
پس تو هم اهل فروغی؟!

بیا و این پستم رو بخون. بی ربط نیست..

naeime دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ب.ظ http://www.naeime-rahmani.blogfa.com

salam akram jonam khobi?

che khabar?

bazi sherato khondam ghashang bodano ba mani

midonam ke toye bazi az sherat cheghad delet gerefte bode!!

vali heyf ke nisti beri toye shabe shera bekhonishon......yadesh bekheyr....

ba raftanet mam dore harchi shabe shere khat keshidim

kheyil chand vaghte delam havaye tuo raziye ro mikone!

!!!delam tangide baraton

doset daram pishi joooonam

felan khanum gol

boooosss

محمدعلی شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:04 ب.ظ

خدا روستا را

بشر شهر را

ولی شاعران آرمان شهر را آفریدند

که در خواب هم خواب آنرا ندیدند !



حمیدرضا چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ب.ظ http://ruhe-azordeh.blogfa.com

اگه یه روز از خواب پاشین و ببینین که تمام زندگیتون یک فیلم بوده اسم فیلم رو چی میزارین؟!...

منتظرتون هستم

[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد