قصه همون دلی که........

شاعرانه عاشقانه اجتماعی درهم

قصه همون دلی که........

شاعرانه عاشقانه اجتماعی درهم

رفیق لحظه ی تنهاییم کجا هستی؟

(سلام .امیدوارم سال خوبی رو آغاز کرده باشین این غزلو اواخر تعطیلات  

 

نوروزی گفتم کاملن حسی هست منتظر نقد ونظرات زیباتون هستم ......... 

 

حق نگهدارتون)   

 

 

چه فرق دارد اگر ما جدا باشیم 

 

 

نه یک نمایش صامت فقط صدا باشیم   

 

 

رفیق لحظه ی تنهاییم کجا هستی؟ 

 

 

در این مسیر غریبه چرا باشیم؟  

 

 

که در نفس نفست ترس جا دارد  

 

 

بیا از این شب خالی رها باشیم   

  

که یک جنایت مشکوک رخ داده  

 

 

نگو مجرم خسته دوباره ما باشیم 

 

 

خدای فاصله ها سخت می گیرد   

 

چه می شود اینبار ما خدا باشیم  

 

 

بلند بال وپری داشت این رویا   

 

چه فرق دارد اگر ما جدا باشیم؟

نظرات 6 + ارسال نظر
محمدعلی چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ق.ظ

تنهاییم را باتو قسمت می کنم سهم کمی نیست!!!!
گسترده تر از عالم تنهایی من عالمی نیست.
غم آنقدر دارم که می خواهم تمام فصل ها را
بر سفره رنگین خود بنشانمت ، بنشین غمی نیست.

محمدعلی بهمنی

با سلام خدمت سرکارخانم مهدی پور،
غزل زیبایی شما رو خوندم و لذت بردم. موفق باشید.

احمد پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 ق.ظ http://ghafiyeh90.blogfa.com

به نظرت همچین رفیقی وجودخارجی دارهبه نظرت همچین رفیقی وجودخارجی داره

احمد پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ب.ظ http://ghafiyeh90.blogfa.com

نارفیقی نکن ولی دررفاقتم اسراف نکن عزیزم_من به رفیق اعتقادی ندارم

م.مهدی پور شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:14 ب.ظ http://taranomebaranebahr.blogfa.com

سلام دوست
م.مهدی پور
بعد از غیبتی حدودا دوماهه
با ریشتر هشت
وبی عنوان در بامداد بکر به روز است
حضورت مایه دلگرمی است
البته با نقد[گل]

علی دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:44 ق.ظ http://www.allahoakbarali.blogfa.com

سلام سر کار خانم مهدی پور

وبلاگتون خیلی جذابه.
موفق و پیروز باشید

مهدی پور

زهرا دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:51 ب.ظ

اکرم جونم دلم میگیره وقتی اینارو می خونم من که می فهمم چی می گیو منظورت چیه .هنوزم به زابل فک میکنی یا ما رو فراموش کردی؟ جوجو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد