قصه همون دلی که........

شاعرانه عاشقانه اجتماعی درهم

قصه همون دلی که........

شاعرانه عاشقانه اجتماعی درهم

من خیلی...............؟؟؟؟

شاید وقتی اینارو میخونید فکر کنید خیلی ساده ام یا بدتر ابلهم...


(البته کمی خنگی رو دوست دارم همیشه عاقلانه رفتار کردن برام


سخته.)شایدم بگین مهربونم......


بارها شده تو زندگیم که برای رضایت دیگران از کارهای مورد علاقه ام دست


می کشم و یا به کاری دست می زنم که دوست ندارم ویا اصلن حسشو



ندارم.ولی ولی نمی تونم اشتیاق رو تو چشمای کسی ببینم وبگم نه........


(البته تقاضای معقول وبه قول علما مشروع)


همیشه برای کمک کردن به بقیه خصوصن دوستام پیشقدم هستم جالبش


اینه که اطلاعات داوطلبانه هم میدم


بنابراین هر کسی هم که نمیدونه که فلان کاز که اون نیاز داره از دست من


برمیاد خودم بهش میگم ولی در مقابل شاید بشه گفت روزگار اما من میگم


آدما به ندرت همین رفتارو با من داشتن و البته خیلی جاها باعث پیشرفتم


شده جالبه نه...............؟

نظرات 4 + ارسال نظر
تینا پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:18 ب.ظ http://memoirs.blogsky.com

ووووی چقد خوشگل می نویسی...
حست خیلی شبیه منه... خیلی خوشم اومد از وبت
اگه با تبادل لینک موافقی یه ندا بده :دی
شاد زی و سر حال.

سعدی جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:55 ق.ظ

سلام.. کاش بیشتر توضیح میدادی که چطور این رفتار ها باعث پیشرفتت شده .. راستش منم خیلی وقت ها برای اینکه بعضی از دوستانم رو کمک کنم توی هر زمینه ای چه درس و چه راهنمایی های دیگه خیلی از وقت و زمان خودم رو براشون گذاشتم .. ولی بعد ها فهمیدم چقدر بعضی از آدم ها قدر نشناس هستند .. فکرش رو بکن به یکی به خاطر دوستی و صمیمیت مجانی ریاضی یاد بدی و بعد اون جلوی خودت و بقیه بدون هیچ خجالتی تو رو مسخره کنه .. حالا فهمیدم که ارزش خودم رو بیشتر بدونم .. ارزش زمانی که برای زندگی داری رو بدون و اون رو با کسانی تقسیم کن که دوستت دارند و قدر تو رو می دونند و بهت احترام می گذارند ..

آخه تلاش کردم بدون منت کشیدن از دیگران خودم بتونم کارامو انجام بدم و در مواردی مثل مثالی که زدی خدا که کمک به آفریده هاشو بیجواب نمی ذاره حالا هر قدر هم که اونا نادون و قدر نشناس باشن...........

فراخوان شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ب.ظ

جشنواره شعر فجر
به منظور ارتقای سطح کیفی شعر و گسترش هرچه بیشتر آن ،به عنوان پشتوانه فرهنگی و ثروت ملی،پنجمین چشنواره بین المللی شعر فجر برگزار می شود.
امید است شرکت فعال و موثر کلیه عزیزان شاعر ، باهر گرایش ، سلیقه و سبک شعری موجب بالندگی هرچه بیشتر این هنر ملی گردد.
این جشنواره کاملا رقابتی است و تمام سنین، مضامین، قالب ها و حوزه های شعری (سنتی،نیمایی و سپید، سرود و ترانه) و بخش ویژه کودک و نوجوان را در بر می گیرد.
بدیهی است ارزیابی براساس آثار ارسالی خواهد بود و از برگزیدگان در مراسم اختتامیه تقدیر شایسته ای به عمل خواهد آمد
شرایط شرکت:
ارسال مجموعه های شعر منتشر شده در فاصله زمانی 1388و 1398 یا حداقل 10 و حداکثر20 صفحه شعر (از تازه سروده ها) در هر یک از بخش های موردنظر شاعران تکمیل و ارسال فرم شرکت در جشنواره به ضمیمه یک برگ تصویر شناسنانه یا کارت ملی
لینک فرم ضمیمه:
http://ibna.ir/images/docs/files/000083/nf00083419-1.JPG
مهلت ارسال آثار: تا پایان آبان ماه 1389
نشانی دبیرخانه : تهران،خیابان شهید مطهری،خیابان قایم مقام فراهانی،خیابان فجر،پلاک 7 ،طبقه چهارم
تلفن:88342979 نمابر:88861324

اجلا دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:01 ق.ظ http://ajelaa.blogsky.com

خوب
این احساس را همه دارنند
بزرگی میگفت:
هیچ کس خوبی نمی کنه الا به خودش
مهم اینه که ما همان جایی که باید باشیم باشیم
و خیلی حرف های خوب دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد