قصه همون دلی که........

شاعرانه عاشقانه اجتماعی درهم

قصه همون دلی که........

شاعرانه عاشقانه اجتماعی درهم

من شهریوری ام

من شهریوری ام پس:  

 

حسّاس ، با هوش ، شاد و سر حال ، دقیق ، وظیفه شناس ،  

 

خوش هیکل و خوش تیپ ، سالم و تندرست ، اهل سازش ،  

 

سود جو ، خجول ، بد پیله ،واقعاْ ساعی و کوشا ، سرمایه دار ،   

  کمال گرا ، صبور و آرام ، عاشق سلامت خود ، متّکی به نفس ،  

 

 

خونسرد و خوددار ، عاشق کامپیوتر ، روشنفکر و   

 

دانشمند ، قابل انعطاف ، وسواسی ، پر انرژی ، مبتکر ،  

 

اهل اعتدال و میانه روی   

 

هستم شک نکنید

نظرات 4 + ارسال نظر
پر سرعت ترین سیستم آپلود ایرانیان پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:48 ب.ظ http://www.irupload.ir

سلام اگه خواستید برای وبتون عکسی رو اینترنت منتشر کنید و یا عکس و فایلی رو با کسی به اشتراک بگذارید ، آپلود سنتر ما با پرسرعت ترین سیستم لود عکس و امنیت بالا میزبان دائمی عکسهای شماست. حتما با سایت ما سر بزنید. موفق باشید. پر سرعت ترین سیستم آپلود ایرانیان

سبحان مرادی جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ق.ظ http://sobhan-moradi.blogfa.com/

سلامـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
.

بروزم "ایندفه راستی راستی"
.
.
.

متن ترانه+MUSIC
.
.
.

منتظر حضورتون هستم

فرنام شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ب.ظ http://se7enboys.tk

سلام دوسته عزیز ..
وبلاگ زیبایی داری..
ثبت رایگان دامنه tk برای وبلاگ شما...
فقط کافیه آدرس وبلاگ و ایمیلتو برام در بخش نظرات ثبت کنی
دامنه شما:
exam
www.YouName.Tk
یه سر بزن ضرر نمی کنی....
www.se7enboys.tk
www.lovelyboys.tk
www.se7enboys.blogsky.com

سعدی دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:36 ب.ظ

منم شهریوری هستم.. مهمترین خصوصیت ادم های این ماه فکر کنم همین اهل سازش بودن و وسواس رو عشق باشه ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد