قصه همون دلی که........

شاعرانه عاشقانه اجتماعی درهم

قصه همون دلی که........

شاعرانه عاشقانه اجتماعی درهم

زن ها ۲دسته اند

زنها دو دسته اند 1) ساده و دست یافتنی 2) وحشی! که هیچ وقت دوست ندارند اهلی بشن و  

 

دلشون می خواد بدوند و تو ی راه یکی رو پیدا کنند! "  

 

بیشتر مردها دسته ی دوم رو دوست دارند ولی چون نمیتونن اهلی و مدیریتشون کنند 

 

 میرن سراغ دسته ی اول! 

 

از کدوم دسته اید؟ 

 

من؟ معلومه! هیچ وقت دوست نداشتم که اهلی باشم! پس i love what i am, a wild girl 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
لعیا پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ب.ظ http://www.clickshomar.ir

سلام
دوست عزیزم
خیلی سایت توپی داری[دست]
من یک سایت لینک دایرکتوری و تبادل لینک اتوماتیک رایگان دارم[عینک][قلب]
لطفا بیا در این سایت با هم تبادل لینک کنیم
هم کمک می کنه که آمار گوگلت بره بالاتر و هم کلی مزیت دیگه
منتظرتم

با تشکر
لعیا
لطفا بیا مرسی
[گل]

فریبا پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ب.ظ http://www.24saate.com

سلام دوست گلم
من مدیر سایت 24ساعته هستم
خیلی از وبلاگت خوشم اومد
اگه دوست داری می تونی توی سایت ما اگهی بذاری تا هم رتبه گوگلت بره بالا و هم آمارت بالا بره.رنک ما در گوگل 4است.
آگهی هم کاملا مجانیه عزیزم
منتظرتم
بهم ایمیل بزن بعد که آگهی گذاشتی راجع به خودتم بگو
Info@24saate.com[گل][چشمک][قلب]

رویای خیس- یلدا چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 ق.ظ http://WWW.ROYAYEKHIS.BLOGFA.COM

سلاممممممممممممممممم
نازنین وبلاگ با حالی داری مطالبت واقعا پر محتواست
ممنون میشم به منم سر بزنی
دوست داشتی منو با رویای خیس لینک کن وبهم بگو شما رو با جه نامی لینک کنم اومدی ادرس وبتو واسم بزار
منتظرتم گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد