قصه همون دلی که........

شاعرانه عاشقانه اجتماعی درهم

قصه همون دلی که........

شاعرانه عاشقانه اجتماعی درهم

کجاست آنکه دلش عاشقانه با ما بود؟

کجاست آنکه دلش عاشقانه با ما بود؟   

 

              کجاست آنکه نگاهش به رنگ دریا بود 

   

به وقت بودنش این فصل رنگ دیگر داشت   

 

              همیشه باغ غزل هایمان شکوفا بود   

 

به دست های نجیبش پناه می بردم  

   

              چقدر گرم و صمیمی مرا پذیرا بود  

  

همیشه فائز چشمان مست او بودم  

  

               کسی که مثل دو بیتی نجیب و زیبا بود 

  

 

درست حالت عرفانی غزل را داشت  

  

               درست مثل دل من غریب و تنها بود 

  

 

چه شد که از شب تنهایی ام به تنگ آمد؟   

 

                قرار بین من و چشم او مدارا بود   

 

چه روزهای قشنگی که داشتم با او 

   

                چه روزهای قشنگی که مثل رویا بود  

 

 

به شب نشینی چشمم ستاره می رقصد    

 

                به یاد انکه دلش عاشقانه با ما  بود 

 

 

http://sanfuni.blogfa.com/

  

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا شیبانی سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:43 ق.ظ http://rezasheibani.parsiblog.com/

سلام دوست عزیز
ممنون از لطفتون
من تبریزی هستم.
در ضمن در اولین فرصت لطفتون رو بابت لینک جبران می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد