قصه همون دلی که........

شاعرانه عاشقانه اجتماعی درهم

قصه همون دلی که........

شاعرانه عاشقانه اجتماعی درهم

« باران عشق » (به یاد پدربزرگم)

                                 

                  باران شدی و باز هوا ابری ات شده  

                 این باد سرد باعث بی صبری ات شده 

                    چتر محبت تو شده سر پناه من  

                    باران شدی ببار به دشت نگاه من 

 

                    موسیقی ترنم باران ، صدای عشق  

                    شاعر شدم که پیش روم پابه پای عشق  

                    مادر ببین به عشق تو تصنیف خوان شدم  

                    تو آن الهه ای که برایت بنان شدم  

                    با اشک خود به زندگی ام شور داده ای  

                    بر مثنوی تو جلوه ماهور داده ای 

 

                    عشق شما خدای نکرده اگر نبود  

                    اصلاً غزل نبود ، سرودن هنر نبود  

                    هر شب سیاه مشق نوشتم برای تو 

                    مانده میان هر غزلم ردّ پای تو  

                   در عکس های کودکی ام پرسه می زنم  

                   تا بشنوم به گوش دلم ، لای لای تو  

                   " خیر از جوانی ات " غزل هر شب تو بود  

                   یادش به خیر، خیر جوانی ، دعای تو 

                    در آخر غزل به خدا می سپارمت  

                    مثل همیشه از ته دل دوست دارمت 

 

امیر حسین آکار

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد حسین بهرامیان چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:05 ب.ظ http://sarapoem.com

اکرم عزیز سلام
از اینکه شعر کولی یا همان فالگیر را در وبلاگ عزیز شما می بینم خوشحالم
لطف شما را فراموش نخواهم کرد
خاطره روزهای زابل را مدام مرور می کنم
آشنایی با عزیز ارجمندی چون ما از افتخارات من در این سفر بود
امیدوارم بیشتر از خودتان بنویسید هرچند در این دقایق معصوم از سروده های عزیزانی که شما انتخاب کرده بود نهایت اذت و استفاده را بردم
از اینکه شعر سارا مشکل دانلود دارد عذر میخواهم
یک سی دی حاوی مجموعه آثار حقیر را می توانید از دوست ارجمندم جناب ناظمی بگیرید
سپاسگزارم از لطف بی نهایت شما
عزیز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد