قصه همون دلی که........

شاعرانه عاشقانه اجتماعی درهم

قصه همون دلی که........

شاعرانه عاشقانه اجتماعی درهم

آغوش تو دریاست،..............

آغوش تو دریاست، باشی می‌پرند از خواب 


در بندر چشمان من صدها پری بی‌تاب 

با من شبیه قایقی از نور می‌رقصد 


تا صبح بر موج نوازش‌های تو، مهتاب 

لب‌های من دو ماهی  قرمز که می‌لرزند 


از ترس تُنگ و تور، از تقدیر دور از آب 

گرداب و توفان پیش روی ما فراوان است
 

دریانورد ناشی‌ات را بیشتر دریاب!

حالا که بعد از سال‌ها دریا فقط رویاست
 

تو نیستی و من اسیرم توی این تُنگاب 

از من کسی اما به جز نام تو نشنیده‌ست
 

ماهی فقط می‌گوید: آب آب آب آب آب آب … 

 

 

 

مژگان عباسلو

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد قره باغی سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 ق.ظ http://www.nasleman.blogfa.com

آفرین به این پشتکار.حالا من برای کدوم نظر بزارم؟هر روز یه پست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد