قصه همون دلی که........

شاعرانه عاشقانه اجتماعی درهم

قصه همون دلی که........

شاعرانه عاشقانه اجتماعی درهم

سلام من به محرم

 

ســـلام مــن بــه مـحـرم، مـحـرم گــــل زهــرا   

 

                                            بـه لطـمه‌هـای ملائـک بـه مــاتـم گــل زهـرا   

 

سـلام مـن بـه مـحـرم بـه تشنـگی عـجـیـبـش 

 

  

                                            بـه بـوی سیـب زمـینِ غـم و حـسین غریـبش 

 

  

سلام من بـه محـرم بـه غصـه و غــم مـهـدی  

 

                                            به چشم کاسه ی خون و به شال ماتم مـهـدی  

 

سـلام من بــه مـحـرم بـه کـربـلا و جـلالــش  

 

                                            به لحظه های پـرازحزن غرق درد و ملامش  

 

 

سـلام مـن بـه مـحـرم بـه حـال خستـه زیـنـب  

 

 

                                            بـه بــی نـهــایــت داغ دل شـکــستــه زیـنـب  

 

 

سلام من به محرم به دست ومشک ابوالفضل  

 

 

                                            بـه نـا امیـدی سقـا بـه سـوز اشـک ابوالفضل  

 

 

سـلام مـن بـه مـحـرم بـه قــد و قـامـت اکـبـر  

 

 

                                            بـه کـام خـشک اذان گـوی زیـر نـیزه و خنجر  

 

 

سلام من به محرم به دسـت و بـازوی قـاسم 

  

 

                                            به شوق شهد شهادت حنـای گـیـسـوی قـاسم 

 

 

سـلام مـن بـه مـحـرم بـه گـاهـواره‌ی اصـغـر 

 

  

                                           به اشک خجلت شاه و گـلـوی پـاره‌ی اصـغـر  

 

 

سـلام مـن بـه مـحـرم به اضـطـراب سـکـیـنـه   

 

                                           بـه آن مـلـیـکـه، کـه رویش ندیده چشم مدینه   

 

سـلام مـن بـه مـحـرم بـه عـاشـقـی زهـیـرش   

 

                                          بـه بـازگـشـتـن حُر و عروج خـتـم به خیرش   

 

سلام من بـه محرم بـه مسـلـم و به حـبـیـبش   

 

 

                                          به رو سپیدی جوُن و به بوی عطر عجیـبـش   

 

سلام من بـه محرم بـه زنگ مـحـمـل زیـنـب  

  

                                         بــه پـاره، پـاره تــن بــی سـر مـقـابـل زیـنـب   

 

سلام من به محـرم به شـور و حـال عیـانـش   

 

                                         سلام من به حسـیـن و به اشک سینه زنـانش

 
نظرات 4 + ارسال نظر
alborz شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:38 ب.ظ http://www.alborzbox.com

با درود
چه کار کنیم تا بازدید وبلاگمون چند برابر بشه

((من هم مثل شما وبلاگ دارم.
حدود یکسال است که هر وقت فرصت می کنم آن را آبدیت میکنم.
اما دریغ از یک بازدید کننده.!!!!!!))

اینها مشکلاتی است که بیشتر وبلاگرها با آن مواجه هستند
من پیشنهادی دارم ، برای اینکه این مشکل حل بشه و همدیگر را راحت ترپیدا کنیم و یک اتحاد پایدار بر مبنای عدالت برقرار شود لینک وبلاگ خودرا در لینک باکس:
www.alborzbox.com
البرزباکس
ثبت نمائید.به خاطر اینکه روی سرور قوی نصب شده و کمتر غیر فعال میشه وزود هم لود می شه.
پس شما هم دست بکار بشین. و برید قسمت بالای لینک باکس
و روی قسمت لینک خودرا اضافه کنید کلیک کنید.
بعد کدی را که میده در قالب وبلاگتان بذارید.در صورتی که وبلاگ دارید کد را در انتهای ویرایش قا لب past کنید و بعد تایید و در صورتی که دارای وب سایت هستید کد را در صفحات اصلی و یا فرعی که قابلیت دریافت کد html را دارند pastنمایید
همش یک دقیقه وقت میبره ولی اثرش فوق العاده است.
امیدوارم بتونم با این پیشنهاد به شما کمک کرده باشم.
موفق باشید.
تذکر خیلی مهم:از ثبت لینک با عنوان مسائل غیر اخلاقی خوداری نمایید=لیست سیاه
اگر دوست داشتید به دیدن وب سایت من با نام البرز137 بیاید و آگهی رایگان در هر زمینه ای که دوست دارید درج کنید!.
آدرس : www.alborz137.com
وما را در وب سایت بازرگانی خود لینک و به ما ایمیل بزنید تا ما نیز شما را لینک کنیم **با نام تبلیغات رایگان نیازمندیهای البرز137**
ودر قسمت تماس با ما سایت به اطلاع ما برسانید
و اگر دارای وبلاگ هستید لینک ما را بنام ** آخرین اخبار املاک و مستغلات کشور** لینک و در قسمت نظر خواهی به اطلاع ما برسانید تا ما نیز شما را لینک کنیم
www.amlakealborz.blogfa.com
راستی اگر در زمینه ی املاک و مستغلات هم فعالیت دارید سایت
www.amlakealborz.ir
هم یک سایت جامع و کامل است
باتشکر
منتظرتونیم

دیوونه Crazzy Devil شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:50 ب.ظ http://CrazzyDevil.blogfa.com

سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی داری خصوصا اون شعری که کنار منو گذاشتی شاعر 64

منم توی همین دانشگاه درس میخونم خوشحال میشم منو هم توی وبت به نام رویای خیس لینک کنی



خوشحال میشم به وبم سر بزنی

با تشکر Bad Boy

متین شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:13 ب.ظ http://crazzyDevil.blogfa.com

پسرکی دو خط سیاه موازی روی تخته کشید خط اولی به دومی گفت ما میتوانیم
زندگی خوبی داشته باشیم . دومی قلبش تپید و لرزان گفت بهترین زندگی !!! در
همان زمان معلم بلند فریاد زد دو خط موازی هیچگاه به هم نمی رسند. و بچه ها
همه با هم تکرار کردند دو خط موازی هیچگاه به هم نمیرسند مگر آنکه یکی از آنها
برای رسیدن به دیگری خود را بشکند.



عشق نمی پرسه تو کی هستی؟ عشق فقط میگه: تو ماله منی .
عشق نمی پرسه اهل کجایی؟ فقط میگه: توی قلب من زندگی می کنی .
عشق نمی پرسه چه کار می کنی؟ فقط میگه:
باعث می شی قلب من به ضربان بیفته .
عشق نمی پرسه چرا دور هستی؟
فقط میگه: همیشه با منی .
عشق نمی پرسه دوستم داری؟
فقط میگه: دوستت دارم.



میونه خواب و بیداری تو رو میدیدم انگاری
به من گفتی نشو عاشق که عشق داره گرفتاری
گذاشتی سر روی شونم به من گفتی نمی دونم
چگونه میشه عاشق شد تو این دنیای بیزاری؟!
نشو عاشق! نباش عاشق! نگو حتی دوستم داری!
ولی بی عشق چه خواهی کرد؟!
من که قصه ی عشقمو با توتوی زندگی دیدم
هوای قلبمو با تو هوای بندگی دیدم
نپرسیدم نترسیدم منی که عاشقت بودم،
چرا گفتی که خواب عشقمو رو سادگی دیدم؟!
چرا عاشق ترین بودم تورو عاشق نمی دیدم؟!
عجب خواب پریشونی تو رویای تو می دیدم
که حتی آرزو کردم، تو رو هرگز نمی دیدم
نشو عاشق...
نباش عاشق...
باشه!!!

[ بدون نام ] شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:34 ب.ظ

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?i=947

همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?i=947
http://www.oxinads.com/?i=947

ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد