قصه همون دلی که........

شاعرانه عاشقانه اجتماعی درهم

قصه همون دلی که........

شاعرانه عاشقانه اجتماعی درهم

تمام هستی یک قاصدک

من شاعرم نه  خواننده 

 

هیس!!! 

 

بین خودمان بماند  

 

 

 

شاعران سکوت را ترجیخ می دهند. 

 

........................................................................... 

 

قسم به فاعلات غزل شعر میبارم  

 

به روی صفحه تقویم ترانه میکارم 

 

 

شکوه مبهم بغضی اساطیری  

 

هله هجای شکسته که وزن می گیری  

 

نشسته بر تن لذت غبار دردی تا  

 

بسوزد واز نو بساز فردا را  

 

درخت سیب وجودم شکوفه اش خشکید  

 

از این همه طوفان که درهمم پیچید  

 

شکسته بال پرستو وکوچ ممنوع است 

 

 

مهاجران قدیمی که دست روی دست  

 

در انتظار عبوری به نام آزادی  

 

 

خیال خام پرستو !امید بر بادی  

 

شکایت یک موج خسته از دریا  

 

پرندگان غریبه در آسمان ما؟  

 

تمام هستی یک قاصدک همین بوده  

 

همیشه در خبرش نقطه چین بوده  

 

شنیده می شود این بار کلاغ همسایه  

 

که روی درختان باغ لم داده  

 

(کبوتران سپیدت وطن کجا رفتند؟  

 

کجاست آن همه غیرت وطن چرا رفتند؟)  

 

من از تلفظ این غصه ها زمین گیرم  

 

به خاطر یک جرعه عشق می میرم  

 

دوباره چک چک باران به سقف تنهایی  

 

صدای خسته اکرم !چرا  نمی آیی؟  

 

               خودم

نظرات 3 + ارسال نظر
ارثی زاد شنبه 14 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:43 ب.ظ http://ersizad.blogfa.com


سلام مهدی جان شعرتو خوندم
موفق باشی

فاطمه اختصاری دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:41 ب.ظ http://havakesh3.persianblog.ir

سلام اکرم عزیز
ممنونم که سر زدی
باشه
منم سکوت می کنم!!!

محمد قره باغی چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:18 ق.ظ http://www.nasleman.blogfa.com

من از تلفظ این غصه ها زمین گیرم




به خاطر یک جرعه عشق می میرم



مثنوی بسیار زیبایی بود.انشاالله از پست بعد بیرحمانه نقد میکنم.(( جسارت نباشه ))

لینکتون رو به وبم اضافه کردم.موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد